Rooiseheide 31, 5481 SG Schijndel info@doelenschijndel.nl (073) 549 2755 ma. t/m vr. 8.15 - 18.00 | za. 8.30 tot 12.00

Wijziging tarieven en diensten

Misschien was je er al helemaal aan gewend: Cars & Joy op onze gevel, op onze kleding en op ons briefpapier. Toch laten we je nu weten dat wij geen onderdeel meer uitmaken van Cars & Joy. We gaan verder op eigen kracht en onder onze eigen naam… natuurlijk met dezelfde prettige en gemoedelijke service die je van ons gewend bent!

Wat verandert er?
Behalve dat je nu andere logo’s ziet op onze communicatiemiddelen, veranderen er nog een paar dingen. Dat heeft overigens niet alleen met ons afscheid van Cars & Joy te maken. De economie trekt aan, de prijzen in de branche worden hoger, en dus is het ook voor ons hoog tijd om met onze tijd mee te gaan. Daarom hanteren we per 1 december voor enkele van onze diensten andere prijzen dan voorheen.

Heb je na het lezen van dit bericht nog vragen? Loop gerust bij ons binnen of neem contact met ons op!

De beurt: prijs op maat

Waar we voorheen vaste tarieven hanteerden voor een grote of kleine beurt, gaan de prijzen van de onderhoudsbeurt nu per auto verschillen. Zo kunnen we onderscheid maken op basis van de grootte van de motor (6- of 8-cilinder tegenover 3-cilinder), type brandstof (benzine of diesel) en type motor (elektrisch, hybride of ‘traditioneel’). Op die manier betaalt iedereen een reële prijs voor de onderhoudsbeurt van zijn of haar auto. Voorafgaand aan de beurt informeren wij je uiteraard over de kosten die deze voor jouw auto met zich meebrengt. Heb je nu al vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op!

Mobiliteitsgarantie

Onze mobiliteitsgarantie gaan we per 1 december efficiënter inrichten. Voorheen kreeg je bij een onderhoudsbeurt in onze garage automatisch onze mobiliteitspas. Hiermee kon je gratis gebruik maken van onze mobiliteitsgarantie (onder andere pechhulp). Maar veel van onze klanten bleken elders (bijvoorbeeld bij de ANWB of Route Mobiel) al een pechhulp-pakket te hebben, waardoor zij onze mobiliteitsgarantie eigenlijk niet nodig hadden. Dit doen we daarom in de toekomst anders.

Uiteraard kun je nog steeds bij ons terecht voor pechhulp en mobiliteitsgarantie. Maar alleen als je er ook echt behoefte aan hebt. We bieden onze mobiliteitsgarantie aan voor € 15,- per jaar. De huidige (gratis) mobiliteitsgaranties vervallen een jaar na afgifte van de garantie automatisch. Als je huidige garantie bijvoorbeeld inging per 1 juni 2018, dan vervalt deze dus per 1 juni 2019. Wil je toch de extra zekerheid van onze mobiliteitsgarantie behouden? Neem dan contact met ons op, we zorgen er dan voor dat de garantie ook na dat jaar gehandhaafd blijft.

Losse APK, onderhoudsplan en winterbanden

Het tarief voor een losse APK wordt iets verhoogd. De prijs van een combinatie van de APK en een onderhoudsbeurt blijft hetzelfde. De nieuwe prijs voor het uitvoeren van een losse APK is (en blijft) een eerlijke prijs, marktconform en vergelijkbaar met die van andere partijen in onze branche. De prijs van ons auto-onderhoudsplan blijft gelijk. Ook de prijs voor de opslag van je winterbanden gaat licht stijgen. Uiteraard blijft onze service hierbij onveranderd!